آثار و نشانه اردک در دفینه یابی

آثار و نشانه اردک در دفینه یابی و گنج یابی

آثار و نشانه اردک در دفینه یابی و گنج یابی

اردک ها گونه ای مرغابی سانان هستند که در خانواده اردکیان زندگی می کنند. اردک ها معمولا دارای زیر خانواده هستند که اکثرشان از غاز و قو کوچکتر می باشند. این پرنده جزء پرندگان آبی هستند. اردک ها در آب دریا و آب شیرین می توانند زندگی کنند. مرغابی های پردنگانی تخم گذار می باشند که بیشتر در آب زندگی می کنند و دارای پر های چربی می باشند که در آب خیس نمی شوند تا هنگام خارج شدن از آب سنگین نباشند. هنوز هم گونه ای مرغابی ها هستند که ناشناخته می باشند.
آثار و نشانه اردک در دفینه یابی
آثار و نشانه اردک در دفینه یابی

این پرنده جزء اولین حیواناتی است که بوسیله انسان ها اهلی شده اند. طبق مطالعات انجام شده در مصر باستان از اردک هاه استفاده های زیادی می کردند و از آن ها اقدام به جوجه کشی می کردند. طبق سابقه های تاریخی در مصر رودخانه فراوانی بوده که مناسب برای زندگی اردک ها بوده است.

آثار و نشانه اردک در گنج یابی :

نماد اردک در دفینه یابی می تواند همراه با گنج باشد. اگر هنگام کاوش آثار و نشانه اردک را به همراه پیکان پیدا کردید اگر سر اردک با جهت پیکان در یک مسیر بود امکان وجود زیاد می باشد. اگر اردک رو بروی پیکان باشد باید دقیقا رو بروی سر اردک را کاوش کرد. اگر آثار و نشانه اردک کنار آب یا رودخانه ای باشد باید به جهت گردن اردک توجه کرد.

در هنگام کاوش نماد اردک به موارد زیر توجه کنید:

  • سنگ اردک طبیعی نباشد
  • دارای حکاکی باشد
  • گردن کاملا مشخص
  • دم مشخص
  • جهت گیری گردن
  • جهت نوک اردک
  • دست ساز نباشد

آشنایی با آثار و نشانه های بیشتر:

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع آثار و نشانه ، ، ، ، ، ، فلزیاب پالسی ، ، ، اجاره فلزیاب ، و … می توانید با کارشناسنان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران فقط با شماره 09917579020 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب