نماد تمساح در دفینه یابی و گنج یابی

نماد تمساح در دفینه یابی و گنج یابی

نماد تمساح در دفینه یابی و گنج یابی

تِمساح جانوری خزنده دارای چهار دست و پا است که به راحتی در آب شنا می‌کند ولی همیشه در آب نمی‌ماند و برای تخ گذاری به خشکی می آید. تمساح دارای فک و دندان‌های خیلی قدرتمندی می باشد و به گروه چهاراندامان از تیره تمساحیان تعلق دارد. این حیوان آبی و خشکی خطرناک در اکث مناطق جهان از قبیل: آفریقا، آسیا، آمریکا و استرالیا زندگی می‌کند.

نماد تمساح در دفینه یابی و گنج یابی
نماد تمساح در دفینه یابی و گنج یابی

نماد تمساح در دفینه یابی و گنج یابی :

سمبل تمساح در گنج یابی بسیار کم است و در ایران خیلی کم پیدا می شود و اگر اتفاقی نماد تمساح پیدا کردید باید آن را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که طبیعی نیست و بوسیله دست تراشیده شده باشد. از ویژگی های بارز تمساح صبر و دقت در هنگام شکار می باشد ، پس اگر شما به دنبال پیدا کردن دفینه از روی نماد تمساح باشید باید با صبر و حوصله زیاد به دنبال علائم بگردید تا به هدف خود برسید.

اگر از وجود نماد تمساح مطمئن شدید به دنبال تپه ای باشید که در جهت نگاه تمساح است و در آن تپه گنجینه ای بزرگ قرار دارد که به سختی آن را پیدا خواهید کرد. اگر سر تمساح به تنهایی بر روی یک سنگی باشد باید به دنبال نشانه های دیگری در اطراف آن باشید. اگر در دفینه یابی نشانه تمساح یا شبیه آن پیدا کردید می توانید از استفاده کنید تا زود تر به هدف خود برسید.

برخی از مطالب مرتبط :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ، ، ، ، ، و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب