خرید دستگاه فلزیاب پالسی

خرید دستگاه فلزیاب پالسی

خرید دستگاه فلزیاب پالسی

نحوه استفاده از فلزیاب در نقاط مختلف جهان متفاوت می باشد در بیشتر کشور های اروپایی مردم بیشتر برای سرگرمی و تفریح کاوش می کنند. اما در ایران کشف گنج و دفینه تبدیل شده به کار و زندگی کاوشگران و علاقه مندان به کاوش. به همین خاطر بازار خرید و فروش دستگاه فلزیاب و گنج یاب در ایران بسیار داغ می باشد. اما متاسفانه به خاطر محدودیتی های قانونی که برای این عرصه در ایران وجود دارد باعث کمبود مراکز و نمایندگی رسمی فروش فلزیاب شده است. این موضوع مشکلاتی را برای کاوشگرانی که قصد خرید فلزیاب دارند بوجود اورده است.

خرید دستگاه فلزیاب پالسی
خرید دستگاه فلزیاب پالسی

راهنمای خرید فلزیاب :

همان طور که می دانید دستگاه فلزیاب دارای انواع مختلف با سیستم کاری متفاوتی می باشد که توسط کمپانی های تولید فلزیاب ، برای اهداف کاری مشخصی طراحی و تولید می شوند. خرید فلزیاب باید با توجه به نیاز کاری شما انجام شود. این کار می تواند با تحقیق و مطالعه در مورد دستگاه های موجود در بازار شروع شود و بعد از انتخاب دستگاه مورد نظر اقدام به خرید ان کنید. خیلی از کسانی که قصد شروع کاوش دارند و به دنبال دستگاه هستند ، از ما سوال می کنند که فلزیاب ایرانی بخریم یا خارجی ؟ برای رسیدن به جواب این سوال می توانید اینجا کلیک کنید. در خرید هر دستگاهی باید به برخی موارد توجه کنید.

فاکتور های مهم در خرید فلزیاب :

  • انتخاب فلزیاب را با توجه به نیازی کاری خود انجام دهید.
  • حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید نه اشخاص
  • داشتن قدرت تفکیک بالای ۶۰ درصد
  • داشتن عمق کاوش بالای ۳ متر
  • داشتن طراحی مدرن و ارگونومیک با ورزن بسیار کم
  • مجهز به بالانس زمین دستی یا اتوماتیک
  • دارای سیستم کاری VLF یا PI باشد که سیستم های پالسی عمق بیشتری را ارائه می دهند.
  • دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد
  • قابلیت تغییر فرکانس توسط اپراتور را داشته باشد
  • مجهز به نشانگر حساسیت باشد

خرید دستگاه فلزیاب پالسی :

موفقیت در کشف گنج و دفینه نیازمند برنامه ریزی ، داشتن اطلاعات در مورد علائم و نشانه های گنج و خرید گنج یاب حرفه ای و پیشرفته که بهترین عملکرد و کارایی را برای شما داشته باشد. یکی از مسئله های مهمی که خیلی از کاوشگران مبتدی در انتخاب آن مشکل دارند نوع سیستم کاری دستگاه فلزیاب می باشد و در بین انتخاب سیستم پالسی یا VLF تردید دارند. سیستم های VLF دارای قدرت تفکیک بالا اما عمق کاوش بسیار کمی هستند که انتخاب خوبی برای کاوش در خاک ایران نمی باشد بنابراین بهترین انتخاب برای کاوشگران ایرانی خرید دستگاه فلزیاب پالسی می باشد که عمق کاوش بسیار خوبی دارند و در زمین های معدنی عملکرد عالی دارند.

 

برای مشاهده لیست قیمت محصولات ما اینجا کلیک کنید. همچنین برای مشاوره رایگان در مورد خرید ، اجاره و تعمیر فلزیاب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب