خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب به عنوان ابزاری برای کشف اهداف فلزی پنهان شده در زمین شناخته می شود. فلزیابها با کمک تکنولوژی های روز دنیا توانسته اند پیشرفت چشمگیری داشته باشند. این پیشرفت باعث شده است تا کشف اهداف فلزی بسیار راحتر از گذشته باشد. همین موضوع به فراگیر شدن استفاده از دستگاه های فلزیاب منجر شده است. شرکت های فلزیابی زیادی در جهان هستند که سالهاست در این زمینه فعالیت می کنند و برخی از این تولید کنندگان دارای تکنولوژی های نوین و انحصاری هستند.

فلزیابی برای برخی کاوشگران جنبه تفریح و سرگرمی دارد اما بیشتر کاوشگران به دنبال کشف گنج و دفینه های پنهان شده هستند. برای اینکه بتوانیم یک دستگاه مناسب برای خود انتخاب کنیم نیار به راهنمای خرید دستگاه فلزیاب داریم تا با با کمک آن انتخابی درست داشته باشیم. 

خرید دستگاه فلزیاب
خرید دستگاه فلزیاب

راهنمای خرید دستگاه فلزیاب :

قبل از اینکه بخواهیم اقدام به خرید دستگاه فلزیاب کنیم باید بدانید که چه نوع فلزیابی با چه نوع سیستم کارکرد برای شما مناسب می باشد. مثلا فلزیاب های VLf در خاک های معدنی عملکرد خوبی ندارند و از عمق کاوش بسیار پایینی هم برخوردار هستند. بعد آن باید نوع مکانی که می خواهید در آن کاوش کنید را مشخص کرده تا بر اساس آن فلزیابی مناسب با شرایط کاوش بتوانید انتخاب کنبد.

عامل بعدی که باعث می شود گاهی اوقات کاوشگران نتوانند دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنند ، وضعیت اقتصادی و قیمت فلزیاب ها می باشد. اما اگر شما هم هزینه کافی برای خرید دستگاه گنج یاب ندارید می توانید با مراجعه به نمایندگی فلزیاب IKPV دستگاه مورد نظر خود را به صورت اقساط خریداری کنید. اما به صورت کلی قبل از خرید فلزیاب موارد زیر را در نظر بگیرید.

نکات مهم پیش از خرید دستگاه فلزیاب:

  • هنگام تست دستگاه فلزیاب بدون دخالت فروشنده فلز مورد نظر خود را در زمین به طور ثابت قرار داده و سپس از فاصله ای دور کویل فلزیاب را برای شناسایی فلز حرکت دهید.
  • ترجیحا زمین تست فلزیاب را خودتان انتخاب کنید و اجازه ندهید فروشندگان از محل های از پیش حفر شده و آماده خوشان برای تست فلزیاب استفاده نمایند.
  • در زمان تست فلزیاب دقت بفرمایید فلز مورد نظر را در کنار صخره نگذارید و حداقل یک متر به داخل صخره نفوذ کند.
  • به هیچ عنوان اجازه ندهید فروشنده ، فلزیاب را فقط با کویل بزرگ (یک در یک) تست کند، زیرا نقش اصلی و اساسی را در شناسایی هدف های کوچک و مهم کویل کوچک ایفا می کند.

فلزیاب پیشنهادی برای شما :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب