خرید گنج یاب در تهران

خرید گنج یاب در تهران

خرید گنج یاب و فلزیاب یکی از مباحث مهم در زمینه گنج یابی است و کاوشگران زیادی وجود دارند که به دنبال خرید گنج یاب هستند. بنابراین در این پست قصد داریم تا در این مورد صبحت کنیم و شما را در خرید گنج یاب مناسب خود راهنمایی کنیم و سوالاتی که برای هر فردی هنگام خرید دستگاه پیش می آید را پاسخ دهیم. بنابراین اگر به دنبال پاسخ سوالات خود هستید در ادامه با ما همراه باشید.

خرید گنج یاب
خرید گنج یاب

گنج یاب حرفه ای اصولا چه قابلیت هایی دارد؟ 

برای اینکه بخواهید یک گنج یاب و فلزیاب حرفه ای و خوب را خریداری کنید باید برخی به برخی نکته ها توجه کنید و اینکه دستگاهی که قصد خرید آن را دارید چه قابلیت هایی را باید داشته باشد تا بتوانید کاوش خوبی داشته باشید و به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید. در ادامه برخی از قابلیت ها و ویژگی های یگ گنج یاب حرفه ای را مطرح می کنیم.

  • داشتن عمق نفوذ بالای 3 متر
  • دارای وزن بسیار سبک
  • مجهز به نشانگر متراژ باشد
  • قابلیت تغییر فرکانس کاری و داشتن فرکانس بالا (داشتن فرکانس بالا در خاک های نرم باعث کاوش عمق بالاتری می شود و در زمین های سخت مانند صخره و ساروج تقریبا 7 درصد از قدرت آن کاسته می شود)
  • داشتن تفکیک بالای 60 درصد
  • توانایی بالا در حذف ذرات
  • مجهز به سنسور مگنومتر

بهترین گنج یاب مورد در بازار چه دستگاهی می باشد؟

همانطور که می دانید بهترین یک واژه نسبی می باشد و در شرایط مختلف متغییر می باشد. اما در اینجا قصد داریم دستگاهی را به شما معرفی کنیم که بدون شک بهترین گنج یاب موجود در ایران می باشد. البته این انتخاب بر اساس شرایط محیطی و باستانی ایران می باشد که فلزیاب های تولید داخل در این مورد سازگاتر تر از دستگاه های خارجی می باشد. فلزیاب LEOPARD 1600 همان دستگاهی می باشد که توسط متخصصان و مهندسان ایرانی شرکت IKPV طراحی و تولید شده است. این فلزیاب بزرگ ترین رقیت برای فلزیاب هایی مانند فیوچر شرکت OKM می باشد که در بیشتر موارد دارای عملکری بهتری نسبت به این فلزیاب می باشد.

خرید گنج یاب
خرید گنج یاب

برای خرید گنج یاب حرفه ای به کجا مراجعه کنیم ؟

اگر به دنبال خرید فلزیاب و گنج یاب حرفه ای خارجی و ایرانی هستید می توانید به نمایندگی فلزیاب تهران و نمایندگی فلزیاب شیراز شرکت IKPV مراجعه کنید و از بین بهترین برند های معتبر بازار گنج یاب خود را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید برای تعمیر فلزیاب ، اجاره گنج یاب و ارتقاء دستگاه خود به فلزیاب شیراز مراجعه کنید. تمامی محصولات شرکت IKPV دارای گارانتی و ضمانت معتبر 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد.

برخی از بهترین گنج یاب های شرکت IKPV :

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب ، گنج یاب و قیمت فلزیاب با کارشناسان ما با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب