فروش دستگاه گنج یاب تصویری

فروش دستگاه گنج یاب تصویری

فروش دستگاه گنج یاب تصویری

اگر در بازار جهانی نگاهی بیندازید می بینید که دستگاه های فلزیابی دارای انواع مختلفی هستند که توسط شرکت هایی در سراسر دنیا تولید می شوند. در بین انواع فلزیاب ها از نظر سیستم کارکرد از فلزیاب پالسی و فلزیاب VLF برای کشف فلزات با ارزش مانند طلا استفاده می شود. البته فلزیاب های VLF به خاطر عمق کاوش پایینی که دارند بیشتر در کشور های اروپایی و آمریکایی برای کشف سکه هایی که در سطح زمین و عمق پایینی قرار دارند استفاده می شود و برای کشف گنج و دفینه که در عمق تقریبا بالایی هستند از فلزیاب پالسی استفاده میشود. هر فلزیابی با توجه به نوع سیستم کارکرد ، دارای مدل های متفاوتی هستند که در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این مدل ها دستگاه گنج یاب تصویری می باشد.

فروش دستگاه گنج یاب تصویری
فروش دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری :

با پیشرفت تکنولوژی ، فلزیاب ها هم تغییراتی زیادی پیدا کردند و یکی از مهم ترین پیشرفت ها در صنعت فلزیابی ، روی کار آمدن سیستم های اسکنر یا تصویری بوده است. همان طور که می دانید گنج یاب های تصویری از سنسور های پیشرفته مگنومتری استفاده می کنند و قادر هستند زمین را اسکن کرده و تصویر لایه های زیر زمین را به صورت گراف های زنگی سه بعدی نشان دهد که این عمل باعث میشود تا کاوشگر بتواند اطلاعات بیشتری را از محل قراری گیری هدف بدست بیاورد و در نتیجه در وقت و هزینه کاوشگر بسیار صرفه جویی میشود.

فروش دستگاه گنج یاب تصویری :

این دستگاه ها بخاطر نوع تکنولوژی و سیستمی که در ان ها استفاده میشود بسیار حساس هستند و اگر قصد خرید این نوع دستگاه را دارید حتما به مراکز فروش دستگاه گنج یاب تصویری مجاز و مطمئن مراجعه کنید تا خدایی نکرده در دام افراد سودجوء گیر نیوفتید. برای خرید انواع فلزیاب و اسکنر های تصویری با کیفیت و کارایی بالا و همچنین گارانتی معتبر یکساله با شماره 09120043750 یا 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب