فروش دستگاه گنج یاب

فروش دستگاه گنج یاب حرفه ای

در بین همه مدل دستگاه هایی که در عرصه فلزیابی توسط تولید کنندگان فلزیاب به بازار عرضه شده بدون شک گنج یاب ها ارزشمند ترین و پرکاربرد ترین دستگاه ها می باشند. همان طور که می دانید تفاوت اصلی که در بین فلزیاب های معمولی و گنج یاب ها وجود دارد ، امکان تفکیک فلزات می باشد. یعنی اینکه گنج یاب ها این توانایی را دارند تا فلزات با ارزش مانند طلا را از فلزات بی ارزش مانند اهن تشخیص دهند. قدرت تفکیک در گنج یاب ها بسیار مهم می باشد هرچه درخ7سط صد تفکیک بالا باشد احتمال خطا در کاوش بسیار پایین می آید. این قابلیت برای کاوشگران حرفه ای بسیار مهم می باشد. البته یک گنج یاب حرفه ای باید علاوه بر درصد تفکیک بالا یا عمق نفوذ خوبی نیز داشته باشد.

فروش دستگاه گنج یاب
فروش دستگاه گنج یاب

سیستم کارکرد یک گنج یاب حرفه ای :

گنج یاب ها از سیستم‌های کارکرد متنوع و متفاوتی برخوردار هستند اما گنج یاب های حرفه ای دارای یکی از دو سیستم کارکرد مگنومتر و یا پالسی هستند. این دو سیستم کارکرد از عمق نفوذ بسیار بیشتری نسبت به سایر سیستمها برخوردار بوده و همچنین استفاده از آنها در زمین های معدنی و شوره زار با خطای کمتری همراه است. همچنین استفاده از این دو سیستم کارکرد سبب می شود که بتوان با استفاده از دیتا های دریافتی یک تصویر حدودی از اهداف در زیرزمین که شامل اطلاعاتی همچون عمق هدف ، ابعاد هدف ، جنس هدف و … می‌شود را ارائه داد. قبل از ارائه تصاویر خروجی ، دیتاهای دریافتی در یک نرم افزار واسط پردازش شده و پس از تصحیح و خطا گیری یک تصویر حاوی طیف های رنگی مختلف به اپراتور فلزیاب ارائه می‌شود.

دستگاه گنج یاب خارجی یا ایرانی ؟

بر کسی پوشیده نیست که کشور های اورپایی و آمریکایی از نظر صنعت الکترونیک و پیشفت تکنولوژی بسیار جلوتر از ایران هستند و کمپانی های خارجی مشهور نیز از این تکنولوژی بهره می برند و محصولات آن ها در بازار جهانی از شهرت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما همه این ها باعث نمی شود که بگیم گنج یاب های خارجی کاملا بهتر از دستگاه های ایرانی می باشد. زیرا اکثر دستگاه های این کمپانی ها از سیستم VLF بهره می برند که از قدرت عمق کاوش بسیار کمی برخوردارند و برای کاوش دفینه بخصوص در ایران اصلا مناسب نیستند. اما گنج یاب های تولید داخل برای دسترسی به عمق بیشتر از سیستم پالسی استفاده می کنند زیرا گنج و دفینه در ایران در عمق بالای 2 متر دفن شده اند.

فروش دستگاه گنج یاب حرفه ای :

شرکت فلزیاب IKPV یکی از تولید کنندگان فلزیاب و گنج یاب در ایران می باشد که با تکیه بر دانش متخصصان و مهندسان ایرانی بیش از دو دهه می باشد که انواع فلزیاب و گنج یاب های پالسی ، آنتن راداری ، مگنومتر ، فلزیاب تصویری را با بهترین کیفیت و کارایی به مشتریان خود عرضه می کند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. این شرکت بخاطر داشتن کیفیت کاری بالا به مرکز فروش دستگاه گنج یاب حرفه ای در بازار داخلی تبدیل شده است. محصولات تولیدی IKPV  به راحتی توان رقابت با فلزیاب خارجی را دارد و همچنین از قیمت بسیار پایینی نیز برخوردار می باشد.

 

شماره تماس دفتر فروش : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب