فروش فلزیاب در پاکستان

فروش فلزیاب در پاکستان

فروش فلزیاب در پاکستان

کاوش گنج و دفینه همیشه یکی از فعالیت هایی بوده که علاقه مندان زیادی به خود داشته است. اما برای کشف این گنجینه های پنهان نیاز به ابزار هایی مانند گنج یاب و فلزیاب می باشد. در کشور هایی که دارای تاریخچه باستانی کهن می باشند مانند پاکستان ، افغانستان ،ایران و … وجود دفینه ها نسبت به سایر نقاط جهان بیشتر می باشد. در کشور پاکستان به خاطر وجود قوانین مربوط به عدم استفاده از دستگاه گنج یاب ، کاوشگران برای خرید و فروش فلزیاب در پاکستان با محدودیت هایی روبرو هستند. در ادامه در مورد خرید فلزیاب در پاکستان به طور کامل صحبت خواهیم کرد ولی قبل از آن مناطق باستانی این کشور را که می تواند دارای گنجینه های ارزشمند باشد را به شما معرفی می کنیم.

فروش فلزیاب در پاکستان
فروش فلزیاب در پاکستان

آشنایی با تمدن و آثار باستانی پاکستان :

پاکستان دارای فرهنگ منحصربه‌ فرد و غنی است که سنت‌های خود را در طول تاریخ حفظ کرده‌ است، اتفاقات مختلف در طول تاریخ نتوانسته‌اند خللی به این فرهنگ وارد نمایند. واقعیت پیش از ورود اسلام بسیاری از پنجابی‌ ها و سندیها، هندو و بودایی بودند. اما این روند در طول دوره توسعه اسلام توسط حاکمان وقت تغییر پیدا کرده است. آثار به دست آمده از معماري هاي گذشته كهن پاكستان نشانگر تاثير فرهنگ و معماري ايران‌ مي‌باشد. ديرينه ترين آثار تمدن پاکستان مربوط به دره سند می باشد که در هزاره سوم قبل از ميلاد كشف شده است. از دیگر آثار های باستانی کشور پاکستان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • ویرانه های باستان شناسی در موئن جودو
  • ویرانه های تخت بهائی و شهر های باقی مانده
  • قلعه و باغ شالیمار لاهور
  • آثار تاریخی در مکلی تهتهه
  • قلعه روهتاس
  • ویرانه تیکسلا

نحوه خرید و فروش فلزیاب در پاکستان :

کاوشگران عزیز پاکستانی که قصد خرید یا فروش گنج یاب در این کشور را دارند می توانند با عاملین فروش شرکت ikpv در شهر های کراچی ، لاهور ، اسلام آباد ، فیصل آباد ، کویته تماس گرفته و دستگاه خود را با گارانتی معتبر 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله خریداری کنید. مشتریان عزیز می توانند انواع دستگاه فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، آنتن راداری ، فلزیاب مگنومتر و … را از نمایندگی های تهیه کنند.

 

شماره تماس نمایندگی شرکت ikpv در پاکستان : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب