فلزیاب خارجی با گارانتی معتبر

فلزیاب خارجی با گارانتی معتبر

فلزیاب خارجی با گارانتی معتبر

در مطالب های قبلی در مورد فلزیاب و گنج یاب ، نحوه بالانس فلزیاب و این که فلزیاب چگونه کار می کند صحبت کردیم. همان طور که می دانید برای داشتن حداکثر موفقیت در کاوش علاوه بر داشتن اطلاعات و دانش کافی باید یک دستگاه حرفه ای معتبر نیز همراه خود داشته باشد. فلزیاب های زیادی در بازار هستند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. در داخل ایران نیز شرکت هایی هستند که در زمینه تولید فلزیاب فعالیت می کند که کیفیت محصولات آن ها بسیار عالی می باشد. اما با این وجود برخی از فلزیاب های خارجی در میان کاوشگران ایرانی بسیار محبوبیت دارند. سوالی که شاید برای خیلی از کاوشگران پیش بیاد این است که از کجا فلزیاب خارجی با گارانتی معتبر خریداری کنیم؟

فلزیاب خارجی با گارانتی معتبر
فلزیاب خارجی با گارانتی معتبر

عملکرد فلزیاب خارجی در خاک ایران :

یکی از عواملی که باعث تاثیر در عملکرد فلزیاب می شود جنس خاک می باشد. زیرا خاک های معدنی در عملکرد و عمق نفوذ فلزیاب تاثیر منفی دارد. همان طور که میدانید خاک ایران نیز خاکی معدنی می باشد و هر سیستم فلزیابی به خوبی قادر به کاوش در آن نیست. البته یکی از اشتباهاتی که کاوشگران دچار آن شده اند این است فکر می کنند همه فلزیاب های خارجی برای کاوش در خاک ایران مناسب هستند. فلزیاب های خارجی اکثرا دارای سیستم VLF  هستند و این سیستم ها در خاک های معدنی عملکرد ضعیفی دارند. برای کاوش در خاک های معدنی باید از سیستم های پالسی استفاده کنید که حساسیت کمتری به مواد معدنی دارد.

البته برخی از فلزیاب های خارجی مانند فلزیاب جی پی ایکس ، فلزیاب لورنز ، فلزیاب جی پی زد و فلزیاب فیوچر نسبت به دیگر دستگاه های موجود از عملکرد بسیار بهتری در خاک ایران برخوردار هستند. زیرا دارای کیفیت و کارایی بسیار خوبی هستند و به همین دلیل این دستگاه ها در بین کاوشگران ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

فروش فلزیاب خارجی با گارانتی معتبر :

اکثر فلزیاب های خارجی که در بزار داخلی به فروش می روند فاقد گارانتی و ضمانت هستند. زیرا این دستگاه ها به صورت غیر قانونی وارد ایران می شوند به همین خاطر از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. و اگر این دستگاه ها دچار مشکلی شوند برای تعمیر و تعویض قطعات آن ها با مشکل جدی رو برو خواهید شد. بنابراین برای خرید فلزیاب خارجی سعی کنید از شرکت های وارد کننده خریداری کنید. شرکت IKPV علاوه بر تولید فلزیاب های پالسی ، مگنتی ، تصویری ، آنتن راداری ، محصولات برترین تولیدکنندگان فلزیاب خارجی را با ضمانت  و گارانتی معتبر به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب