فلزیاب ساخت ایران

فلزیاب ساخت ایران

فلزیاب ساخت ایران

مروری بر تاریخچه فلزیاب :

پایه گذاری ساخت اولین فلزیاب در جهان در سال 1881 توسط الکساندر گراهام بل رخ داد. فلزیابی که خیلی از قابلیت های دستگاه های امروزی رو نداشت. اکنون کمپانی های زیادی در جهان هستند که در زمینه طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کنند و از پیشرفت علم و تکنولوژی نهایت استفاده را می کنند. تقریبا چند دهه می باشد که شرکت های ایرانی هم در این عرصه پا گذاشته اند و اقدام به تولید فلزیاب برای رفع نیاز کاوشگران داخلی کرده اند. تعداد کمپانی های ایرانی بخاطر محدودیت های موجود کم می باشد.

فلزیاب ساخت ایران
فلزیاب ساخت ایران

فلزیاب ساخت ایران :

شرکت های ایرانی با توجه به محدودیت هایی که داشتند توانسته اند تا با تولید محصولات با کیفیت نیاز کاوشگران داخلی برطرف کرده و اقدام به رقابت با فلزیاب های خارجی کنند. شرکت IKPV به عنوان بزرگترین و برترین تولید کننده فلزیاب در ایران می باشد که نزدیک به سه دهه در زمینه تولید انواع فلزیاب پالسی فعالیت می کند و توانسته دستگاه های با کیفیت و کارایی بسیار بالایی را روانه بازار کند. برخی از گنج یاب های این شرکت از نظر کیفیت و کارایی بهتر از محصولات کمپانی های معروف خارجی می باشد. این شرکت برای محصولات خود گارانتی معتبر 12 ماه و خدمات پس از فروش 10 ساله را در نظر گرفته است تا کاوشگران با خیال راحت اقدام به خرید کنند.

قیمت محصولات IKPV :

فلزیاب های این شرکت از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و برای تمامی سطوح کاوشگران اقدام به تولید فلزیاب کرده است تا کسی به خاطر مشکلات مالی از لذت کاوش بی بهره نباشد. قمیت محصولات IKPV نسبت به کیفیت و کارایی که دستگاه های آن ارائه می دهند بسیار پایین می باشد. برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب IKPV اینجا کلیک کنید. برای خرید محصولات ما می توانید با کارشناسان فروش ما با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 09120043750

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب