فلزیاب پالسی حرفه ای

فلزیاب پالسی حرفه ای

سلام خدمت همراهان همیشگی وبسایت فلزیاب تهرات امروز قصد داریم به شما نحوه خرید فلزیاب پالسی را بگوییم تا شما همکاران و کاوشگران عزیز به ساده ترین روش ممکن صاحب فلزیاب پالسی حرفه ای خود شوید شرکت ما دارای 42 مدل دستگاه میباشد که حرفه ای ترین آن ها را به شما معرفی میکنیم تا شما را به موفقیت برساند.

فلزیاب پالسی حرفه ای
فلزیاب پالسی حرفه ای

فلزیاب پالسی حرفه ای لئوپارد

یکی از فلزیاب های حرفه ای ما لئوپارد نام دارد از که با استفاده از 16 سنسور مگنومتر به شما امکان می دهد تا تصاویر زیر زمین را به صورت کاملا زنده مشاهده کنید به این صورت شما هیچ هدفی را از دست نخواهید داد و بسیار ساده و آسان به هدف خود خواهید رسید. این دستگاه علاوه بر 16 سنسور مگنومتر دارای تکنولوژی پالسی تصویری می باشد که علاوه بر مشاهده املاح زیر زمین بتوانید فلزات درون خاک را به راحتی کشف کنید و یا حتی در عمق های بالاتر آن ها را به راحتی تفکیک کنید در ادامه  شما را با برخی از ویژگی های کلی این دستگاه آشنا میکنیم.

 ذخیره تصاویر

یکی دیگر از قابیلت هایی که در این دستگاه به چشم میخورد قابلیت ذخیره تصاویر به صورت سه بعدی میباشد که به شما امکان میدهد تا بعد از هر اسکن  در فرصتی مناسب در مکانی دیگر به  تحلیل داده ها بپردازید.

قابلیت فیلم برداری از زیر زمین

یکی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه قابلیت فیلم برداری از زیر زمین به صورت زنده می باشد که شما می توانید این فیلم ها را ذخیره و در فرصتی مناسب مورد بررسی قرار دهید.

تکنولوژی شناسایی اتاقک

مهمترین مورد همواره برای کاوشگران همواره شناسایی اتاقک ها و حفره ها بوده که به شما امکان میدهد تا تمامی حفره های زیر زمینی را شناسایی کنید حتی در صورت پر بودن .

قابلیت تنظیم کیفیت تصاویر

این دستگاه دارای دو حالت میباشد که شما میتوانید با آن به اسکن زمین بپردازید اولین حالت اینکه شما زمین را به صورت دقیق اسکن میکنید با سرعت بسیار کم حرکت می کنید یا به اصطلاح پراب را روی یزمین حرکت می دهید  یا با سرعت  زیاد حرکت می کنید و کیفیت تصاویری با کیفیت کم را دریافت میکند

حالت جداسازی روی نرم افزار

این دستگاه رویایی و خارق العاده به شما دو صورت تفکیک ارائه می نماید یکی تفکیک با خود دستگاه ها که در اکثر دستگاه ها وجود دارد و یکی دیگر تفکیک بر روی نرم افزار می باشد. که به شما امکان می دهد با استفاده هر زمان از این دو به نتایجی بسیار دقیق و غیر قابل نقض برسید

زمان نگهداری شارژ

اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید زمان شارژ دستگاه برای شما اهمیت دارد این دستگاه با زمان نگهداری شارژ 20 ساعته شما خیال شما را از اتمام باتری راحت میکند باتری  این دستگاه با 4 ساعت اتصال به شارژ پر میشود و نیاز نیست شما مدت زیادی را منظر شارژ دستگاه شوید

 

اکنون که با دستگاه لئوپارد 16000  آشنا شدید بهتر است بگویم که کار با این دستگاه به یک کاوشگر حرفه ای نیاز دارد و هر فردید نمیتواند به ساگی با آن به کاوش بپردازد اما نگران نباشید شرکت ما در راستای مشتری مداری اقدام ارائه کاتالوگ و آموزش رایگان به همراه دستگاه مینماید به طوری که افرادی هم هیچ پیش زمینه ای درباره دستگاه های فلزیاب ندارند بتوانند به راحتی با این دستگاه به کاوش بپردازند.

برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب کافیست با نمایندگی های طلایاب  سراسر کشور ای کا پی وی ارتباط برقرار کنید

تلفن ارتباط با مشتری : 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب