فلزیاب پیشرفته تصویری

فلزیاب پیشرفته تصویری

فلزیاب پیشرفته تصویری

کمپانی های تولید کننده فلزیاب برای اینکه از رقبای خود عقب نمانند از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند تا محصولات با کیفیت و پیشرفته ای را به بازار عرضه کنند. کاوشگران حرفه ای همیشه به دنبال فلزیابی هستند که دارای قابلیت های پیشرفته و حرفه ای باشد تا در کاوش های خود به موفقیت لازم دست پیدا کنند. فلزیاب ها در مدل های مختلف و با تکنولوژی های متفاوت تولید می شوند که هر یک برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در بین این مدل های فلزیاب تصویری به خاطر قابلیت هایی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار کی گیرد.

فلزیاب پیشرفته تصویری
فلزیاب پیشرفته تصویری

انواع فلزیاب تصویری :

فلزیاب تصویری به خاطر داشتن قابیلت اسکن محل کاوش و ارائه تصاویری گرافیکی جهت تجزیه و تحلیل و همچنین امکان تشخیص جنس ، اندازه هدف امروزه به یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در عرصه فلزیابی تبدیل شده است. فلزیاب های تصویری در مدل های مختلف فلزیاب تصویری پالسی ، فلزیاب تصویری نقطه زن ، فلزیاب تصویری شعاع زن و فلزیاب تصویری مگنومتر وجود دارند.

در بین مدل های نام برده شده فلزیاب تصویری پالسی بهترین راندمان و کارایی را دارد و بخاطر استفاده از سیستم PI عمق کاوش بسیار بالایی نیز دارد. در برخی مکان ها لازم است تا از یک سیستم نقطه زن یا شعان زن دیگر برای نتیجه گیری بهتر استفاده کرد . اما داشتن چند فلزیاب نیازمند هزینه های اضافی می باشد. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی این مشکل نیز برطرف شده و با به وجود آمدن فلزیاب های مکمل و چند کاره دیگر نیاز به خرید چند سیستم نمی باشد.

فلزیاب پیشرفته تصویری :

فلزیاب مکمل همیشه بهترین انتخاب برای کاوشگران حرفه ای است که نیاز به چند سیستم دارند تا در شرایط مختلف و مکان های خاص در سریع ترین زمان ممکن به موفقیت برسند. فلزیاب پیشرفته تصویری که در این جا می خواهیم به شما معرفی کنیم فلزیاب اشنایدر (Schneider) می باشد که یک فلزیاب مکمل ،که از به بروز ترین تکنولوژی ها و قطعات تولید شده است. این دستگاه دارای 5 سیستم کاری مختلف می باشد که توسط شرکت IKPV طراحی و تولید شده است. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد این فلزیاب تصویری می توانید اینجا کلیک کنید تا به صفحه مربوطه به آن منتقل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب