قیمت فلزیاب تصویری

قیمت فلزیاب تصویری

قیمت فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری چیست

فلزیاب تصویری به سیستمی گفته می شود که قابلیت تصویری برداری به صورت سه بعدی از محیط را داشته باشد. اسکنر های تصویری از سنسور های مگنومتر یا جی پی آر استفاده می کنند که علاوه بر تشخیص فلز قابلیت کشف حفره ، اتاقک و راهرو های زیر زمینی را دارند. این دستگاه ها با توجه به نوع سنسور و تعدا آنها عمق و کیفیت تصاویر متفاوتی را ارائه می دهند و اسکن های گرفته شده از محیط معمولا بر روی نرم افزار های خاصی قابل تجزیه و تحلیل می باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت فلزیاب تصویری :

فلزیاب های تصویری یکی از پر کاربردترین دستگاه ها در زمینه فلزیابی و گنج یابی می باشد که کاوشگران زیادی علاقه مند به استفاده از آن ها هستند. این فلزیاب به خاطر قابلیت هایی که ارائه میدهد از قیمت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه ها برخوردار می باشد. عوامل و فاکتورهای زیادی در افزایش یا کاهش قیمت فلزیاب تصویری تاثیر گذار می باشد.

عواملی همچون نوسانات ارزی ، ممنوعیت فروش و به کارگیری دستگاه فلزیاب در ایران ، ممنوعیت واردات فلزیاب ، عدم وجود نمایندگی و خدمات پس از فروش دستگاههای خارجی در ایران سبب شده است که قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی خود را داشته باشند و عملا از ارزش خرید پایینی برخوردار باشند.این تفاوت در قیمت گنج یاب های تصویری بیشتر به چشم می آید و دلیل آن نیز استفاده از قطعات و تکنولوژی گرانتر در آنهاست.

قیمت فلزیاب تصویری
قیمت فلزیاب تصویری

فلزیاب ایرانی یا خارجی ؟

خیلی از کاوشگران در بین انتخاب فلزیاب خارجی و ایرانی تردید دارند و نمی دانند که واقعا کدام یک از نظر قیمت و کارایی برای آن ها به صرفه می می باشد. اگر از نظر قیمت بخواهیم بررسی کنیم فلزیاب های خارجی واقعا از قیمت بسیار بالاتری دارند و از نظر کارایی با اینکه برخی از کمپانی های خارجی در ساخت محصولات خود از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده می کنند

و از نظر عملکرد بسیار خوب هستند اما در چند سال اخیر فلزیاب ایرانی IKPV توانسته این نقص را در فلزیاب های ایرانی بر طرف کرده و با تولید فلزیاب و گنج یاب های با کیفیت بالا به راحتی با رقبای خارجی رقابت کند. نکته ای که بسیار مهم می باشد عملکرد بی نقص فلزیاب پالسی در خاک ایران می باشد و بیشتر تولیدات خارجی از سیستم VLF استفاده می کنند.

لیست قیمت گنج یاب :

برای مشاهده لیست بروز قیمت گنج یاب می توانید اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید برای خرید انواع فلزیاب با کارشناسان فروش ما با شماره زیر تماس بگیرید. تمامی محصولات که در نمایندگی های IKPV به فروش می رسند دارای گارانتی معتبر 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. برای خرید حضوری می توانید با ادرس زیر مراجعه کنید.

اگر نیاز به اسکتر حرفه ای دارید که عمق و کیفیت اسکن بالایی داشته باشد و همچنین قابلیت لایو ویدیو و لایو اسکن داشته باشد ، پیشنهاد می کنیم که از سری اسکنر لئوپارد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب