نماد انگور

نماد انگور در دفینه یابی

نماد انگور در دفینه یابی

انگور، میوه نرم‌ پوست و شیره‌ داری است که از درخت انگور به عمل می‌آید. درخت انگور، نامیده می‌شود. مو یکی از قدیمی‌ترین گیاهانی است که انسان کاشتن آن را آموخت. در کتاب‌های دینی کهن و در بسیاری از اسطوره‌ها و سروده‌های ملل نام انگور و موستان بسیار آمده‌است. انگور در تمام مناطق معتدل جهان می‌روید. میوه انگور به نوع دانه‌دار و بی‌دانه تقسیم می‌شود. هر یک از این دو جور در رنگهای سرخ و سیاه و زرد و تقریباً سبز دیده می‌شوند. این میوه در مناطقی که حداکثر دمای آن بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد و حداقل آن کمتر از ۱۵ درجه زیر صفر نباشد بهتر رشد می‌کند.

نماد انگور
نماد انگور

نماد انگور در دفینه یابی :

یکی از کمیاب ترین نماد ها در دفینه یابی و گنج یابی نماد انگور می باشد که یکی از نشانه های مهم در گنج یابی است. این نماد را نمی توان در هرجایی پیدا کرد دلیل آن هم این است که نماد انگور در دفینه یابی نشانه وجود الماس و جواهرات زینتی می باشد. طبق نظریه کارشناسان و باستان شناسان این نماد در برخی از مکان ها نشانه وجود مقبره پادشاهان و ملکه ها می باشد. این نماد همواره در آیین ها و ملل های مختلف معانی و تفاسیر مربوط به آن آیین ها را داشته است.

برای مثال انگور در آیین مسیحیت سمبل و نشانه برکت و رزق و روزی بودده و در اکثر مقبره های مسیحیان از این نماد استفاده زیادی شده است. علاوه بر اینکه نماد انگور بیانگر نشانه های متفاوت می باشد ، خود درخت انگور نیز سمبل خرد بوده و شاخه درخت انگور سمبل باروری و مظهر زندگی می باشد.

آشنایی با آثار و نشانه های دیگر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب