نماد ترازو در دفینه یابی

نماد ترازو در دفینه یابی و گنج یابی

نماد ترازو در دفینه یابی و گنج یابی

ترازو وسیله ای برای اندازه‌گیری وزن اشیاء و اجسام می باشد. ترازوهای قدیمی معمولاً از دو کفه و یک عقربه به نام شاهین تشکیل شده‌اند. برای اندازه‌گیری وزن از وزنه‌هایی که بر اساس واحدهای وزنی اعم از مثقال و گرم و پوند و … ساخته می‌شوند استفاده می‌گردد. کلمه تراز در زبان فارسی به معنی هم‌سطح بودن می باشد و ترازو در اصل ابزاری می باشد که با اصل هم سطح بودن کار می کند.

نماد ترازو در دفینه یابی
نماد ترازو در دفینه یابی

نماد ترازو در دفینه یابی

نماد ترازو در دفینه یابی تفاسیر گوناگونی دارد و با توجه به فرهنگ های مختلف معانی مختلفی نیز از آن بیان می شود. سمبل ترازو در بیشتر جوامع نماد قانون می باشد اما در گنج یابی به شکل دیگری معنی می شود. مثلا زمان قدیم در مصر باستان ترازو وسیله ای برای سنجش وزن افراد استفاده می شد که معیار بهشتی یا جهنمی بودن آن ها بود.

تفاسیر ترازو در دفینه یابی

اما در اکثر جوامع برای کسب و کار از آن استفاده می کردند که امروزه در از حالت سنتی خود در آمده و به صورت دیجیتال در همه مکان هایی که نیاز به وزن کردن داشته باشند وجود دارد. اما در دفینه یابی نماد ترازو خیلی مهم می باشد که هنگام مشاهده آن باید به کفه های ترازو دقت زیادی کرد. اگر یک طرف ترازو به طرف پایین بود دفینه در همان طرف قرار دارد. بنابراین هنگام مشاهده نماد ترازو بدقت آن را بررسی کنید تا یک نماد جکاکی شده تازه نباشد.

تعدادی دیگر از آثار و نشانه ها :

جهت ، از نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب اهواز ، نمایندگی فلزیاب سمنان ، نمایندگی فلزیاب بوشهر فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب