نماد قلب

نماد قلب در دفینه یابی و گنج یابی

نماد قلب در دفینه یابی و گنج یابی

قلب یا دل نوعی عضو عضلانی در انسان‌ها و دیگر حیوانات است که خون را از طریق رگ خونی در دستگاه گردش خون به گردش درمی‌آورد. خون اکسیژن و مواد غذایی لازم را برای بدن مهیا می‌سازد و همچنین به از بین رفتن مواد زائد ناشی از متابولیسم (سوخت و ساز بدن) کمک می‌کند. قلب انسان به‌طور متوسط حدود ۷۵ بار در دقیقه می‌تپد. قلب انسان بین دو شُش در بدن قرار دارد و به گونه‌ای قرار گرفته‌است که رأس آن متمایل به سمت چپ و پایین قرار می‌گیرد.

نماد قلب
نماد قلب

نماد قلب در دفینه یابی :

نماد قلب یکی از شناخته شده ترین نماد ها بین انسان ها می باشد. این نماد مظهر عشق و علاقه می باشد و از آن برای نشان دادن ابراز احساسات و محبت استفاده می کنند. نماد قلبی که در مکان ها مختلف مشاهده می کنید درواقع شکل قلب انسان نمی باشد. ترکیب دو قلب در کنار هم این نماد را تشکیل می دهد.  در هر جامعه ای نشان محبت و احترام میباشد. در مسیحیت نشانه قلب روی سنگ قبرها مشاهده میشود. نماد قلب در دفینه یابی به معنی وجود دفینه نمی باشد. فقط نمادی برای بیان کردن علاقه می باشد.

آشنایی با دیگر آثار و نشانه ها :

برای دریافت اطلاعات بیشتر آثار و نشانه ، حفره یاب ، ردیاب ، معدن یاب ، فلزیاب ارزان ، قیمت فلزیاب ، فلزیاب خارجی و … با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب