نماد قورباغه در دفینه یابی و گنج یابی

نماد قورباغه در دفینه یابی و گنج یابی

توضیحی در مورد قورباغه :

رایج‌ترین دوزیستان جهان قورباغه‌ها و وزغ‌ ها هستند. نوع بالغ قورباغه‌ها عموماً بدون دم و چمباته‌زده هستند، آن‌ها پاهای بلند عقب برای پریدن و زبان بلند چسبناک برای گرفتن طعمه دارند. معمولاً قورباغه‌ها بدن نرم و مرطوب دارند و در نزدیکی آب‌ها زندگی می‌کنند. وزغها اما پوست خشک وزگیل مانند دارند و عمدتاً روی خشکی زندگی می‌کنند.

نماد قورباغه
نماد قورباغه

نماد قورباغه در دفینه یابی :

نماد قورباغه یکی از نایاب ترین نشانه ها در گنج یابی می باشد. سمبل قورباغه در مصر باستان نماد تولد الهه هگت بوده و هنگامی که زنان می خواستند زایمان کنند در کنار آن ها قرار می گرفت. اما در آیین مسیحیت برخی قورباغه را به عنوان سمبلی از رستاخیز می دانند. اما در آثار و نشانه های دفینه ، قورباغه خصوصیات واضحی دارد و مهم ترین آن، جهش به سمت جلو می باشد و معمولا باید در کنار یک رود یا برکه ای آب قرار داشته باشد و این آثار و نشانه نماد آخر نیست و باید به سمت جهتش در جستجوی نماد بعدی باشید.

مفهوم نماد قورباغه در دفینه یابی :

اما باید این نماد را با دقت بررسی کنید زیرا برخی ها به چشمان این نماد اشارا می کنند که اگر چشمان قورباغه به دو جهت متفاوت باشد بیانگر این می باشد ما با دو هدف روبرو هستیم . بنابراین هنگام مشاهده این نماد به جزئیات آن دقت کنید تا بتوانید به اهداف خود برسید. آثار و نشانه قورباغه معمولا باید در نزدیکی نهر، برکه آب و یا دره قرار داشته باشد. نقاط مقابل دره و یا داخل دره مهم می باشند. مخصوصا در مسافت پریدن قورباغه، باید دقت کرد که سنگ گردی وجود دارد یا نه. اگر وجود داشت، ابتدا دقت می کنیم که سنگ نشانه ایی دارد یا نه، اگر نداشت زیرش را حفر می کنیم.

آشنایی با آثار و نشانه های دیگر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب