نماد مار در دفینه یابی

نماد مار در دفینه یابی

نماد مار در دفینه یابی

نماد مار در دفینه یابی :

سلام خدمت کاربران و کاوشگران سایت فروش فلزیاب tehranfelezyab.com ، امروز قصد داریم تا در مورد یکی از نماد های دارای دفینه که نشانگر قدرت ، آفرینش و بقا می باشد صحبت کنیم. همان طور که می دانید مار جانوری خزنده، گوشت‌ خوار، کشیده (دراز) و بدون پا است. مارها جانورانی، خونسرد، از گروه مهره‌ داران‌ اند. بدن مار از پولک‌ هاییکه با هم همپوشانی دارند، پوشیده شده‌ است. این نماد یکی از برترین نمادهای دوره ساسانیان می باشد و افرادی که دارای سروت بسیار عظیمی بودند از این نماد برای پنهان نمودن گنجینه خود استفاده می نماید از آنجا که مار حیوانی سمی و خطرناک است احتمال اینکه این نماد همراه با تله های شنده باشد بسیار زیاد می باشد.

نماد مار در دفینه یابی
نماد مار در دفینه یابی

علائم نماد مار :

نماد مار همانند دیگر آثار و نشانه های موجود در گنج یابی و دفینه یابی دارای نشانه ها و علائمی می باشد که وجود این علائم می تواند کاوشگر را به هدف نزدیک یا دور کند. علائم که در این نماد وجود دارد معمولا به دو صورت حکاکی شدهد بر روی سنگ یا به صورت تندیس می باشد. نشان مار در فرهنگ های گوناگون دارای تفاسیر متفاوتی می باشد. مثلا در مصر باستان مار مورد پرستش قرار می گرفته است و در یونان باستان به الهه پزشکی معروف بوده است. این علائم می تواند به صورت های زیر مشاهده شود:

  • نماد مار طویل حکاکی شده یا برجسته
  • نماد مار حلقوی یا چنبر زده
  • نماد مار همراه با صلیب (بوسه دو مار)
  • نماد مار به صورت متهاجم یا مدافع

طبق نظریه و کارشناسی های باستان شناسان نشانه های این نماد دلیل بر وجود یک چاه در اطراف آن می باشد. ورودی این چاه با سنگی بزرگی پوشیده شده است. برای پیدا کردن ورودی آن باید اطراف سنگ را جستجو کنید که در بعضی موارد کنار چاه یک درخت وجوود دارد که می تواند راه ورود را در اطراف آن پیدا کنید. برای پیدا کردن خرانه ی موجود باید وارد چاه شوید و بعد به دنبال ورودی خزانه بگردید. البته باید توجه کنید که تله های خطرناکی در راه شما وجود دارد که باید مواظب آن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب