گنج یاب تصویری

گنج یاب تصویری | طلایاب تصویری | فلزیاب تصویری

اصول کار فلزیاب ها :

اگر شما علاقه مند به سکه و طلا و فلزات قدیمی هستید و دوست دارید آنها را جمع آوری کنید، مطمئنا به فلزیاب ها علاقه مند هستید. این گنج یاب یا فلزیاب ها موجب انتشار و دریافت فرکانس سیگنال خاصی می شوند که پس از پردازش آن نوع فلز زیر زمین را شناسایی می کنند. اکثر اشیائ که مورد علاقه شما هستند، در زمین یافت می شوند و اغلب آنها بسیار عمیق دفن می شوند. به همین دلیل داشتن یک ابزار با محدوده جستجو طولانی مهم است. اما این تنها محدوده جستجو نیست که یافتن اشیا را آسان‌تر می‌کند.

گنج یاب تصویری
گنج یاب تصویری

کارایی گنج یاب تصویری :

بعضی از این دستگاه ها مانند گنج یاب تصویری که با نام گنج یاب سه بعدی نیز شناخته می شوند که قابلیت ایجاد تصویر سه بعدی از زیرزمین دارند. این قابلیت بسیار مهم است زیرا شما می توانید عمق و موقعیت هدف مورد نظر خود را مشاهده کنید. بالانس زمین ویژگی ای است که کانی سازی زمین، اندازه اشیاء زیرزمینی و حفره ها را مشخص می کند و موقعیت و عمق آنها را اندازه گیری می کند. همه این اطلاعات پردازش‌شده و یک تصویر رنگی ایجاد می‌شود که در آن می‌توانید مشخصات عمودی زیر زمین را ببینید و هدف خود را در آن فضا شناسایی کنید.

از سوی دیگر ، در بازار مدل‌ های ارزان‌ تری ارائه می شود که قابلیت نمایش اطلاعات زیر زمین را ندارند. گنج یاب تصویری بسیار کارآمد است زیرا دارای بالانس زمین ، طیف حساسیت و قابلیت تفکیک می باشد که به شما این امکان را می‌دهد که یک شی فلزی را در موقعیت مشخصی پیدا کنید. این گنج یاب ها برای تشخیص حفره ، اتاقک ها ، راه رو های زیرزمینی ، مقبره ها و … بسیار مناسب می باشند. فلزیاب های تصویری از سیستم های مگنومتر و GPR استفاده می کنند که قابلیت اسکن لایه های زیر زمین را دارند.

نکاتی که قبل از خرید گنج یاب باید رعایت کنید :

همان طور که می دانید گنج یاب ها نسبت به فلزیاب های معمولی دارای تفاوت های زیادی می باشند. گنج یاب توانایی و قدرت تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش را دارند و همچنین اطلاعات کاملی از لایه ها و ساختار های زیر زمین را در اختیار کاوشگر قرار می دهد. عوامل تاثیر گذاری برای خرید این دستگاه ها وجود دارند که اهمیت و اولویت هر یک از این فاکتور ها بستگی به شرایط خریدار دارد. شاید برای یکی قیمت دستگاه مهم باشد ، برای دیگری عمق کاوش فلزیاب ، بنابراین شما نیز می توانید با توجه شرایط و محل کاوش خود دستگاه مناسبی برای خود انتخاب کنید. با این حال در ادامه به تشریح این فاکتور ها خواهیم پرداخت.

مهم ترین فاکتور که شاید برای اکثر خریداران مهم باشد قیمت دستگاه گنج یاب می باشد که می توانید براساس بودجه خود دستگاه خود را انتخاب کنید. فاکتور بعدی قابلیت تفکیک گنج یاب است که عاملی مهم در موفقیت کاوش شما خواهد داشت. اما فاکتور مهم بعدی عمق کاوش است که می تواند مهم تر از دیگر عوامل باشد. گزینه دیگری که می تواند در این فاکتورها قرار گیرد بالانس زمین است که هنگام کار از تداخل نویز جلوگیری کرده و همچنین امکان کاوش در زمین های معدنی را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب