گنج یاب دست دوم

گنج یاب دست دوم

گنج یاب دست دوم خارجی و ایرانی

همان طور که می دانید گنج یاب ها پرکاربرد ترین دستگاه ها در زمینه فلزیابی می باشد به همین دلیل کاوشگران زیادی علاقه مند به خرید دستگاه گنج یاب برای موفقیت کاوش خد هستند. اما مسئله ای که اکثر علاقه مندان به گنج یابی با آن رو به هستند مشکل اقتصادی می باشد ، زیرا خرید گنج یاب حرفه ای طبیعتا از قیمت بالایی برخوردار می باشد که خیلی از کاوشگران توان خرید آن را ندارند. به همین دلیل کاوشگران اقدام به خرید گنج یاب دست دوم می کنند که هزینه کمتری را برایشان در بر دارد. اما در این کار اگر نکاتی را رعایت نکنید می تواند شما را از خرید خود پشیمان کند.

گنج یاب دست دوم
گنج یاب دست دوم

دلایل عدم خرید گنج یاب دست دوم :

  • فاقد گارانتی : فلزیاب های دست دوم معمولا فاقد گارانتی معتبر هستند یا منقضی شده اند که خرید دستگاه بدون گارانتی از نظر عقلانی توصیه نمی شود.
  • داشتن عیب فنی : دستگاه های دست دوم بخاطر فعالیت مداومی که دارند و در اثر برخورد با سنگ و زمین سخت دچار نقص فنی و اختلال در کارکرد می شود که شاید در تست خرید مشاهده نشود.

فلزیاب دست دوم مناسب کاوشگران مبتدی می باشد که به تازگی شروع به کاوش کرده اند و سعی در یادگیری بهتر دارند اما نمی خواهند هزینه زیادی را صرف خرید فلزیاب بکنند. به هر حال اگر قصد خرید فلزیاب دست دوم را دارید حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

از کجا فلزیاب دست دوم بخریم ؟

شرکت IKPV را میتوان تنها کمپانی رسمی و دارای مجوز های قانونی در ایران دانست که اقدام به ساخت فلزیاب و گنج یاب های حرفه ای و با تکنولوژی روز دنیا میکند. در این شرکت برای رفاه حال کاوشگران خدماتی همچون خرید فلزیاب دست دوم ، اجاره فلزیاب ، تعمیر فلزیاب و … نیز انجام میپذیرد. دستگاههای فلزیاب کارکرده که در شرکت ما ارائه میشوند همگی توسط متخصصان و کارشناسان تست شده و گواهی سلامت و صحت کارکرد دریافت میکنند و همگی اورجینال هستند. در هنگام خرید فلزیاب دست دوم باید به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاهها شامل گارانتی محصولات نمیشوند اما خدماتی همچون تعمیر و ارتقاء فلزیاب برای آنها انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش فلزیاب